KD Menyesal Kerana Percayakan Raul!

Sumber Kapanlagi.com


JAKARTA, 12 APRIL 2010: Setelah sekian lama menghindari pihak mediaberikutan isu hubungan cintanya dengan seorang pengusaha asal Timor Lestebernama Raul Lemos, akhirnya Kris Dayanti atau KD bersedia untuk bersuara.

Sambil ditemani peguamnya, Elsie Lontoh, kakak, Yuni Shara dan ibundanya, KDterus membacakan dua halaman pengakuannya mengenai hubungannya dengan Raul.

"Hari ini saya akan menjelaskan tentang hubungan sebenar saya dengan Raulsehingga mengakibatkan ganguan emosi oterhadap isteri Raul," katanyasewaktu ditemui di kediamannya di kawasan Radio Dalam, Jakarta Selatan, malamtadi.

Menurut KD, hubungannya dengan Raul memang istimewa. Tapi semua itu tidak adakena-mengena dengan perceraiannya bersama bekas suaminya, Anang Hermansyah,beberapa waktu lalu.

"Setelah perceraian saya dengan Anang, saya memang saya telah menjalinkanhubungan dengan Raul dan dia sendiri mengakui dia adalah seorang duda.

"Memandangkan status saya sebagai janda dan dia pula sebagai duda, makasaya fikir tentulah ia bukan satu hubungan yang terlarang dan tidak menyakitihati siapapun.

"Sehinggalah, isteri Raul kemudian mengemukakan bukti-bukti yang otentiktentang pernikahan mereka dan saat itu barulah saya sedar bahawa saya telahmelakukan kesilapan dengan mempercayai Raul," kata ibu kepada 2 anak ini.

Sambil mengelap air matanya dengan tisu, KD mengakui dia tidak sepatutnyapercaya bulat-bulat dengan pernyataan Raul tentang dia seorang duda denganbegitu saja.

"Saya sangat terpukul dan terus diingatkan oleh Yuni bahwa saya tidaksepatutnya menjalinkan hubungan dengan suami orang. Saya memang tidak patutberhubungan dengan suami orang," jelasnya sambil menangis.

Dengan bersikap tegar, KD menuturkan permintaan maafnya. "Saya inginmeminta maaf kepada seluruh keluarga saya terutama kakak saya, Yuni yang selalumembela diri saya setiap kali saya melakukan kesilapan. Tapi, saya tidak punyakekuatan sebelum ini melainkan dengan hanya berdiam diri. Juga kepada isteriRaul dan anaknya, saya meminta maaf atas kekhilafan saya," tutur KD.


0 comments to "KD Menyesal Kerana Percayakan Raul!"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters