“Tak Jangka Mereka Akan Bernikah Secepat Ini” – Bekas Isteri Akhil Hayy, Maizawati

Apa nak buat, jodoh semua di tangan tuhan. Kami turut tumpang simpati dengan nasib Maizawati yang seakan terkejut dengan tempoh penceraian yang sangat singkat, ironi’nya Akhil Hayy sudah pun melangsungkan pernikahan’nya dengan Waheeda. Menurut Maizawati, dia sememang’nya sudah menjangkakan perkahwinan ini akan berlaku, kerana sebelum ini Akhil Hayy pernah menyuarakan hasrat untuk bernikah lagi satu dengan

Waheeda. Semua’nya bermula sejak kes mereka di’kantoikan oleh team Murai ketika menonton wayang bersama. Kalau anda masih ingat, Akhil Hayy & Waheeda berdolak-dalik mengenai hubungan sulit mereka, tapi apakan daya, akhir’nya gosip cinta mereka di’ketahui secara sah juga. Itu pun setelah Maizawati membuat pendedahan terbuka di media beberapa bulan dahulu.

Hati seorang wanita, sedikit sebanyak pasti terguris apabila melihat lelaki yang pernah dicintai’nya jatuh ke tangan lelaki perempuan lain. Kami berharap agar Maizawati dapat bersabar serta Akhil Hayy jangan melupakan tanggungjawab sebagai seorang bapa terhadap anak-anak’nya.

Well, Akhil, kau kan seorang ustaz, sudah tentu kau lebih tahu


0 comments to "“Tak Jangka Mereka Akan Bernikah Secepat Ini” – Bekas Isteri Akhil Hayy, Maizawati"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters