Ashed Sah Ceraikan Isteri

Siapa tidak kenal artis vateran Asheed, seorang penyanyi rock merangkap vokali utama kumpulan Def Gab C era lewat 90-an dahulu yang sangat sinonim dengan lagu Merah dan juga Cinta Sakti kerana dengan lagu inilah sedikit-sebanyak telah mengangkat nama salah seorang dari mereka Asheed dan Def Gab C dalam dunia suara/vokal tinggi di seluruh Malaysia.




Tapi apa yang ingin boleh dikongsikan di sini mungkin agak sinonim dengan keadaan rumahtangga untuk didengar lagi-lagi jika anda adalah die hard fan beliau dimana Ashed telahpun sah bercerai dengan isterinya Sharifah Noor Shima walaupun suatu ketika dulu mereka dilihat sangat romantik dan serba jiwang jugalah dikatakan ketika menyertai rancangan Sehati Berdansa musim yang lalu. Maka ini komen Ashed untuk rumahtangga yang telah retak :

“Memang betul saya sudah berpisah sejak dua bulan yang lalu. Tarikh saya berpisah adalah pada 11 Jun lalu. Tapi ingin saya nyatakan bahawa kami bercerai cara elok. Iyalah, dulu kami berkahwin cara elok, jadi saya rasa kalau mahu bercerai pun perlu cara yang elok juga. Kalau ditanya punca perceraian ini, saya boleh katakan kami sudah tidak sefahaman lagi. Bila selalu bertekak, saya rasa cara yang paling baik adalah berpisah,”- Asheed.


0 comments to "Ashed Sah Ceraikan Isteri"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters