Benarkah FARINA AF8 tipu pekerjaan lak plus tersebar gambar panas?...


NAMA: Zafarina Jamhari
NAMA PANGGILAN: Farina
TARIKH LAHIR: 7 Oktober 1982
TEMPAT LAHIR: Bintulu, Sarawak
UMUR: 28 tahun
BANGSA: Melanau
STATUS: Ibu tunggal (anak 1)
FESYEN KEGEMARAN: Urban
WARNA: Hitam
PEKERJAAN: Pengurusan (Shell MDS Sdn. Bhd)

Kawan MM memang cukup admirer dengan Farina. Katanya ‘N’ / re-ann(nama panggilan Farina dikalangan kawan-kawan), memang mempunyai suara yang cukup merdu dan energi yang tinggi ketika menyanyi diatas pentas. Ala-ala Diva negara Anita Sarawak gitu~. MM garu kepala, hai sejak bila agaknya Farina pandai menyanyi nie wei, kan dulu dia kerja kat ShellMDS Sdn. Bhd.

Hampeh! Menurut empunya cerita, Farina bukannya bekerja kat Shells seperti yang diclaimnya sebelum ini, tapi merupakan top singer kat salah sebuah pub terkemuka di negeri kelahirannya. Kalau tak silap MM “Wave Everly” Pub. Betul tak betul MM tak tahu, tapi setahu MM she already buat pengakuan yang bidang seni merupakan sebahagian daripada dirinya kat blog Murai.com.my sebelum ini. Padanlah dengan cerita member MM tue kan.. But yang MM rasa pelik kenapa perlu malu dan merahsiakannya daripada pengetahuan peminat?? Takut peminat tahu belang sebenar you ke??. Seingat MM ada jugak bekas pelajar senior yang tanpa segan silu mengaku pernah menyanyi dikelab malam sebelum nie tapi still maintain tip-top. Tak payah risaulahkawan, peminat sekarang dah cukup matang untuk menerima artis. Yangpenting you jujur dengan peminat dan diri sendiri.. Hai kalau dah keluar cerita macam nie, cuba tanya diri sendiri layakkah you pegangtitle Juara AF??.

MM: Kalau you nak tahu benda-benda hipokrit macam nie lah yang sebenarnya peminat meluat nak dengar. And jangan salahkan peminat sekiranya you tersingkir pada minggu hadapan. Ada MM kisah??.


kutip dari post farakim88 kat topik AF8...dah tenggelam belakang dah...
benarkah gamba peserta AF yang ibu tunggal neh? @ superimposed?

kredit to farakim88



gossip panas farina af8


Terkejut dan terkesima kami melihat kiriman gambar-gambar Farina, salah seorang pelajar dari Akademi Fantasia 8. Untuk anda yang tak tahu, Farina adalah pelajar dari Sarawak dan merupakan seorang ibu tunggal.
Mungkin Farinaberposing dengan cara sebegini sebab nak cuba memikat hati lelaki diluar sana untuk mengisi kekosongan hati. Sapa tau kan? Lagi gambar Farina, pelajar Akademi Fantasia 8 dengan membaca artikel ini sepenuhnya.








credit 2 beautiul nara


0 comments to "Benarkah FARINA AF8 tipu pekerjaan lak plus tersebar gambar panas?..."


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters