Anak Norman Suka Auntie Memey

Sejak kes khalwatnya, nama Memey Suhaiza seakan sudah sinonim dengan kontroversi. Terbaru, isu dia menemani Norman Hakim dan tiga orang anaknya menziarah ibu Norman di Kuantan, Pahang ketika cuti sekolah. Dedah Memey, itulah kali pertama dia berjumpa dengan anak-anak Norman yang mesra memanggilnya 'auntie Memey'. Menurutnya, tidak disangka mereka dapat menerimanya dengan hati terbuka.

..

.. "Penerimaan mereka terhadap saya okay. Saya pun agak terkejut. Mereka tahu apa yang berlaku, walaupun perkara yang remeh. Mereka mungkin budak kecil tetapi cara percakapan mereka seperti orang dewasa. Di sebalik apa yang berlaku, mereka dapat menerima kehadiran saya.

"Danish seorang budak yang sangat 'open' dan mudah mesra. Dania mengambil masa untuk menerima saya. Tapi lepas dia tengok saya okay, dia dapat menerima saya sepenuhnya. Selepas itu, dia menjadi sangat rapat dengan saya, taknak berjauhan. Pergi mana, nak saya ada sekali."

Tambah Memey, sejak hari itu, mereka masih berjumpa, adakalanya keluar berjalan-jalan dan berbuka bersama...


0 comments to "Anak Norman Suka Auntie Memey"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters