Suami Anita Sarawak Ditetak Perompak Bersenjatakan Parang!

Tindakan berani suami Anita Sarawak, Mahathir yang melawan rompakan bersenjata daripada 4 orang yang disyaki bukan rakyat tempatan telah menyebabkan kesan tetakan di belakang kepala’nya. Memang tidak disangka’kan, rompakan telah dilakukan sekitar pukul 6 petang, semalam. Aku rasa’kan, sebab orang Malaysia hendak beraya, jadi seperti biasa mamat-mamat Indon punya kerja’lah ni. Kalau nak tahu cerita, di taman Mr.M sendiri, sudah 2 buah rumah dimasuki pencuri, dan memang 100% Indon. Memang boleh agak dah…..

..Mengikut cerita, pasangan Anita Sarawak & Mahathir bersama pemandu peribadi mereka telah melawat ibu tiri Anita Sarawak, Datin Umi Kalthum. Jadi, sewaktu pemandu Anita Sarawak, Tan keluar dari kereta & memanggil Umi, tiba-tiba Tan di’datangi oleh 4 perompak yang menaiki 2 buah motosikal. Habis’lah kesemua barangan peribadi Tan diambil seperti dompet & handphone.

Brader Mahathir yang duduk dalam kereta pula, terus keluar & mengunci kereta. Dengan niat untuk menolong Tan, Mahathir menjerit meminta tolong. Memang dah dasar perompak, tengah panik pun masih sempat tetak kepala Mahathir dengan parang. Eyh, lu bikin wa panassss je beb!

Sekarang, suami Anita Sarawak dilaporkan stabil. Syukur tiada benda yang lebih buruk berlaku...


0 comments to "Suami Anita Sarawak Ditetak Perompak Bersenjatakan Parang!"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters