“Saya Tidak Kisah Tayang Lurah Dada’ – Kata Haliza Misbun Si Artis Tak Laku


Apa lah motif’nya si Haliza Misbun buat kenyataan begini, lagi-lagi di bulan puasa. Memang free-free je dapat nasihat sinis daripada kami & juga pembaca OHBULAN!. Motif’nya, Haliza Misbun tidak kisah pun menayang lurah buah dada’nya yang memang khas untuk dijadikan santapan buat penonton filem ‘Andartu Terlampau…21 Hari Mencari Cinta’

Kata’nya, buat rugi sahaja penonton membeli tiket mahal-mahal, tapi tak dapat tengok benda yang menarik. Jadi, untuk filem ini, memang Haliza berikan lurah terbaik & mendalam untuk penonton. Kaedah’nya, kami tidak mengerti, masih adakah penonton yang mahu melihat seorang artis wanita yang…errkk, sizen? outdated? kuno? – Anda boleh tambah sendiri sebarang perkataan yang sewaktu dengan’nya...

.. “Apa salahnya saya berikan sesuatu yang tidak biasa dilihat ketika saya berlakon drama. Kalau sama sahaja penampilan saya di dalam filem, macam tidak berbaloi pula harga tiket yang dibayar oleh penonton.” kata Haliza Misbun dengan aksi terlampau

Kata’nya lagi, dia ingin membuat sedikit perubahan dari segi watak kerana selama ini dia hanya memegang watak serius. Maka, filem terbaru ini dia cuba memberikan watak komedi, yang pertama kali baru di cuba semenjak menjadi pelakon.

“Filem terakhir saya, ‘Scoop’ tidak begitu berjaya dan ada pihak yang menyalahkan saya kerana berpendapat wajah saya tidak boleh dijual. Jadi, saya harap dengan filem terbaru ini, persepsi orang akan berubah.”

Ha pandai sangat! Muka tak boleh dijual, hok benda alah lain pula yang dijual’nya. Lepas ini, tak tahu lah, kalau dah lisut bagai, benda apa lah nak dijual’nya...


0 comments to "“Saya Tidak Kisah Tayang Lurah Dada’ – Kata Haliza Misbun Si Artis Tak Laku"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters