Awal Ashaari Kekasih baru Scha?

Belum sempat melihat sepasang kekasih, Scha dan Fahrin mengacarakan program Sehati Berdansa, dikhabarkan pasangan itu sebenarnya sudah putus cinta beberapa hari selepas umat Islam menyambut 1 Syawal. Betul ke? Tak dapat nak pastikan tentang khabar ini. Yang penting hal ini sudah tersebar di kalangan teman-teman media, cuma belum mendapat kepastian lagi daripada tuan empunya diri.

..

..Aduh, takkanlah, kita nak lihat Fahrin sering bertukar pasangan dalam program Sehati Berdansa? diharap Scha dan Fahrin dapat menjelaskan hal sebenar tentang status mereka berdua. Tapi kalau boleh, biarlah mereka kekal bahagia sebab mereka tampak begitu sepadan terutama dalam iklan Celcom baru-baru ini. Tapi kalau jodoh tak kesampaian, takkan nak dipaksa bukan.

(((( Actually kengkawan terapat Awal mengesahkan Awal now yang kecoh-kocoh in love tu sebenarnya now bercinta dengan Scha!!. Awal ngan Scha main balas-balas status kat BBM (Blackberry Messenger). Siapa yang ada Blackberry dan ada awal and Scha dalam list dia tau la kesah ni. Hehehe.. Tunggu sikit hari lagi untuk terbongkar.. ngeh ngeh ngeh.. -Peminat))..


0 comments to "Awal Ashaari Kekasih baru Scha?"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters