Zizan Raja Lawak Cari Jodoh

Rupanya Zizan Raja Lawak masih menyolo sejak tragedi Hari Raya tahun lepas. Memang sukar difahami apakah yang dimaksudkan dengan tragedi berkenaan. Namun itu kisah lalu, bagi Zizan, dia mahu membuka lembaran baru dengan kekasih baru yang masih dicari-carinya lagi, memandangkan Johan, rakan selawaknya sudah bernikah dan dikhabarkan isterinya sudah disahkan hamil. Zizan juga trauma bila mendengar perkataan cinta.

"Sekarang saya tengah cari calon selepas kejadian buruk yang berlaku raya tahun lepas. Memang saya sedih, kawan-kawan rapat saja yang tahu keadaan saya.
"Lepas kejadian itu, saya tak fikir untuk bercinta. Bila bercinta semuanya indah sebab cinta itu buta, oleh itu saya perlukan kawan-kawan untuk turut menilai wanita yang rapat dengan saya.
"Saya beringat sebab saya berkahwin bukan untuk diri saja tetapi untuk keluarga," ujar Zizan yang pernah digosipkan bercinta dengan Leez AF suatu ketika dulu.


0 comments to "Zizan Raja Lawak Cari Jodoh"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters