Irma Hasmie dah Punya Anak

Hari Raya Lebaran tahun ini pasti lebih istimewa buat pelakon dan juga kekasih Nabil Raja Lawak, Irma Hasmie jika Hanie (masih baby lagi nie) masih ada di sisinya pada tahun ini. Tetapi apakan daya si Irma Hasmie. Dua bulan selepas bergelar ibu, terpaksa Hanie dipulangkan anak angkatnya itu kepada keluarga kandungnya.

..

..Sejak itu, tidak lagi mendapat khabar dari mereka. Bila cuba dihubungi, mereka sudah menukar nombor telefon. Pengalaman menjaga Hanie tidak akan dilupa buat selamanya. Mendapatnya ketika dia baru berusia kurang dari satu minggu, Irma, walaupun tiada sebarang pengalaman, bersedia mengalas tanggungjawab sebagai ibu.

Masa tu tak tidur malam lah sebab nak melayan dia. Setiap jam dia akan terjaga, nak susu. Bila siang, dia baik. Malam je dia seperti nak 'attention' dari kita. Tapi best pengalaman itu, Mulanya takut juga jika tiada masa nak jaga dia. Sebab tu saya tak ambil tawaran lakonan, cuma buat 'hosting' saja untuk TV9. Itupun saya bawa dia bersama ke Sri Pentas." Ceritanya
Dedah Irma, selepas itu pernah dia ditawarkan untuk mengambil anak angkat yang lain tetapi ditolaknya.
"Saya cuma nak baby itu, Lepas ni, nak jaga anak sendiri pula." Kata Irma sambil tersenyum -Gua
..


0 comments to "Irma Hasmie dah Punya Anak"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters