(Panas) Dedah Hubungan Fasha Sandha & Rizal, Apa Pula Status Qabil?


Heh, setakat sekeping gambar Fasha Sandha & Rizal yang berlegar di internet, itu bukan’lah apa sangat. Kini, kami menerima beberapa set gambar BARU yang hanya boleh didapati di OHBULAN! Tempoh hari, peristiwa Fasha Sandha berada di Merdeka Millennium Endurance Race pada 8 Ogos lepas, bersama Rizal seperti pasangan bercinta, telah menimbul’kan tanda tanya daripada pelbagai pihak.

Kami buka sedikit cerita yang diterima daripada sumber yang dipercayai, ada bukti lengkap beb!

Epilog Panas Cinta Fasha Tidak Kesampaian


Ingat tak, pada 19 Ogos, Metro telah melaporkan bahawa Fasha Sandha bakal mengahwini penunggang kuda yang dikenali sebagai Ekuin ( Ok, fine, it’s Qabil). Ikuti sedikit pendedahan’nya yang kami ambil dari HMetro.

Ekuin berkenaan turut tidak menafikan hubungan dengan Fasha Sandha atau nama sebenar Nur Fasha Sandha Hassan sudah terjalin sejak setahun lalu dan difahamkan mereka bakal disatukan awal Januari depan.

“Saya sudah mengenali Fasha sejak setahun lalu, tapi tidak mahu perkara ini diperbesarkan. Tunggu bulan depan, nanti saya akan membuat pengumuman.

Macam tidak masuk akal kerana 11 hari sebelum Harian Metro mengeluarkan artikel ini, Rizal & Fasha telah dilihat oleh orang ramai berada di Sepang, dan kami sendiri mempunyai gambar romantik untuk membuktikan’nya. Mungkin juga Metro telah keliru dengan Rizal, sama ada dia seorang pemain Polo atau pun pemandu kereta racing.

Hehe, aku pun reti main kuda.

Tidak lupa, pada 19 Ogos, OHBULAN! berjaya memaparkan set gambar Rizal & Fasha berada di majlis sambutan hari jadi, lebih tepat adalah birthday party Rizal yang ke-33 (Google ‘Rizal Ramli Porsche’, ‘Rizal Ramli Racing Biodata’).

Kejutan lagi, sebenar’nya Fasha Sandha sendiri yang membuat suprise party untuk Rizal kesayangan’nya, so sweet! Kesimpulan’nya, memang tidak logik untuk Fasha Sandha mengahwini Qabil dalam masa terdekat ini. Melainkan, andai kata Fasha Sandha telah di-dump oleh Rizal selepas berlangsung’nya parti itu. That’s so sad…

Kesian Qabil yang kami lihat sebagai watak tempelan dalam kisah cinta Fasha & Rizal. Let say, kalau Rizal tinggal’kan Fasha, dia masih ada pilihan kedua. Senang cerita, Qabil hanya’lah spare part Fasha Sandha.

Lagi Panas & Hangat!!!
Fasha berkata dalam Metro semalam
“ia gambar lama dan saya tidak tahu apa motif orang menghantar gambar itu ke harian metro. lagi pun gambar terbabit bukan kami berdua saja tetapi beramai-ramai” fasha atau nama sebenar nur fasha sandha hassan, 25, berkata gambar itu tidak sepatutnya menjadi isu kerana ia bukan menunjukkan sebarang hubungan istimewa antara dia dengan rizal.

Kenyataan yang dibuat oleh Fasha Sandha ternyata tidak benar kerana gambar telah membukti’kan yang dia mempunyai ‘something‘ dengan Rizal. Kalau betul’lah mereka hanya’lah kawan, masakan si Fasha Sandha boleh zip-kan baju Rizal, romantik gitu.

Come one lah, nak cakap gambar beramai-ramai, eh we all bukan bodoh sampai tak tahu fikir.

Sumber juga berkata, Fasha Sandha memang mencintai Rizal, cuma dikala ini Rizal tidak mahu memberi’kan sebarang komitmen. Dan, ura-ura Fasha amat teringin berkahwin. So, siapa’kah yang menjadi pilihan’nya? Tentu Qabil, kan?

Kata sumber lagi, “Honestly, matters regarding the equestrian dude is that he is just a spare,a second option towards Rizal. I know these 2 guys personally, she is just using the equestrian dude to lure rizal back.

Kita nantikan pula apa kata Fasha, haa dah kantoi!

..


0 comments to "(Panas) Dedah Hubungan Fasha Sandha & Rizal, Apa Pula Status Qabil?"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters