07/28 OHBULAN!


(Gambar) Rentetan Pergaduhan Radhi OAG & Shazlin Di Luar Mahkamah Syariah Edisi Komik
July 28, 2009 at 12:16 AM

OHBULAN! hidangkan rentetan pergaduhan Radhi OAG & Shazlin di luar mahkamah dalam versi ‘simplify‘ , kalau anda rajin, baca artikel penuh di MStar ‘Drama sebabak’ Radhi-Shazlin di luar Mahkamah Syariah.

(Video) Lihat Liyana Jasmay Meroyan Bahasa Bunian Trailer Laila Sari
July 27, 2009 at 1:41 PM

Sebentar tadi, salah seorang pelakon tambahan drama Laila Sari forward video trailer drama Laila Sari terbitan MediaHustler. Drama ini akan keudara pada 1 August, 10 malam di Astro Ria. Liyana Jasmay tampak kelakar ketika berdialog bahasa bunian, sekali dengar macam bahasa Spain, 2 kali dengar macam bahasa Hindustan. Pyar dosti hey..kuch kuch hota hai..

(Gambar) Azura Abu Samah Pengacara Tv9, Alahai Ayunya
July 27, 2009 at 10:59 AM

Buat pertama kali’nya kami memapar’kan kisah Azura Abu Samah, seorang pengacara TV9 yang kerap tampil dalam rancangan berbentuk kekeluargaan, seperti Kes Syariah. Berbekal’kan pakej kecantikan & petah berbicara, kami tidak sangkalkan nama’nya bakal meningkat popular tidak lama lagi. Pendek cerita, kami hidang’kan beberapa set gambar peribadi’nya untuk tatapan anda.

(Gossip) Hangat Yasmin Ahmad Seorang Lelaki, BeautifulNara Juga Lelaki!
July 27, 2009 at 10:14 AM

Edisi siasat jantina pemilik Beautifulnara.Malam ini, rakan kami blogger hiburan BeautifulNara akan membuat kemunculan’nya dalam rancangan HIP, tepat pukul 10.35 malam, hanya di TV9.Kami tumpang gembira tatkala dia memaklumkan mengenai perkara tersebut. Wah, makin hangat ‘ lah industri blogger malaysia! Kami juga mendapat tahu dia ada menyebut nama OHBULAN! ketika rancangan tersebut dirakamkan, harap director [...]

Radhi OAG: Isteri Saya Minta Cerai Kerana Telah Tiduri Lelaki Lain!
July 27, 2009 at 5:04 AM

Kes cerai penyanyi Radhi OAG dengan isteri, Shazlin Sharif pagi ini berlangsung dalam susasana agak ‘panas’ apabila Radhi berkata isterinya mahu bercerai kerana telah meniduri lelaki lain.Suasana mahkamah agak hangat apabila Radhi OAG mendakwa isterinya mahu bercerai kerana telah meniduri lelaki lain. Radhi juga mempunyai bukti yang menunjuk’kan Shazlin Sharif curang sepanjang perkahwinan mereka. Antara [...]



0 comments to "07/28 OHBULAN!"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters