Gambar Kahwin Noniswara dan Datuk Rosman, Ahya & Kisah Coli

Gambar Kahwin Noniswara dan Datuk Rosman
August 1, 2009 at 12:29 am

Aktres jelita, Noniswara selamat melangsungkan perkahwinan dengan jejaka idaman hatinya, Datuk Rosman, pengerusi U-Mobile selepas solat Isyak di Masjid Wilayah, Jalan Duta, Kuala Lumpur selepas Isyak malam tadi. Selebriti yang berasal dari Pasir Mas, Kelantan (sama dengan Datin Wan Azizah Anwar Ibrahim) itu mempunyai tiga anak dari perkahwinan pertama sementara Rosman pula berstatus duda dan mempunyai lima anak dari perkahwinan terdahulu. Hantarannya adalah sebanyak tujuh dulang dari pihak pengantin lelaki kepada pihak pengantin perempuan iaitu Cincin, Set wangian, Beg tangan (Channel), Kasut (Jimmy Choo), Manisan, Tepak Sireh dan Kek. Manakala hantaran dari pihak perempuan kepada pihak lelaki pula adalah sebanyak sembilan dulang iaitu Kitab Al-Quran, Tepak Sireh, Manisan, Set Wangian, Cincin, Jam Tangan, Set Pakaian Lelaki (Raoul), Kasut dan Kek. Alhamdulillah..semuanya sudah selamat.. Semoga tiada fitnah yang bukan-bukan..

kahwin-janda-glamor-noniswara

gambar-noniswara-datuk-rosman-kahwin-cute

Nice white dress.. simple and sweet.. the crown gives the right sense of pride. Noniswara’s wedding dress (for the reception) is designed by Amir Luqman.

gambar-noniswara-datuk-rosman-kahwin

Kisah Coli Wanita…
August 1, 2009 at 12:15 am

Sejak kebelakangan ini banyak benar kita dengar cerita mengenai coli wanita..Tak tahu kenapa..Adakah masyarakat Malaysia ini semakin kemaruk seks? Di Kemaman baru-baru ini tersebar mengenai berita kewujudan PEMBURU COLI WANITA. Tak tahulah ini kerja fulltime atau partime..Mungkin beliau merasakan kerjaya ini lebih hebat dari kerja kilang atau menjual burger.. ehheh..Katanya, “Beberapa anak gadis di beberapa buah kampung sekitar Binjai di sini, ‘bingung’ kerana seluar dalam dan coli mereka yang dijemur di ampaian kerap hilang sejak seminggu lalu. Kejadian pelik itu dipercayai dilakukan suspek yang dikatakan seorang yang gila seks serta kemaruk pakaian dalam anak dara atau untuk tujuan ilmu hitam. Begitu juga beberapa tahun dahulu, Linda Onn menjadi bingung kerana colinya juga.. Aii macam-macam..kisah wanita dan bra mereka..

pemburu-coli-anak-dara

PEMBURU PENEMU COLI ANAK DARA DI TERENGGANU.. BANGGA SOKMO..

angkara-coli-bacaria-small

LINDA ONN DENGAN ANGKARA COLINYA..

coli2lv4

TAMAN COLI DI PELABUHAN MONTREAL, KANADA ATAS NAMA KEMPEN KANSER PAYU DARA..

h1-n1

KARTUN COLI H1N1..



Gambar Macho Separa Bogel Ahya Ulumuddin - Anak Normah Damanhuri
July 31, 2009 at 11:33 pm

Are you salivating when you see these pictures? Is this something you are looking for when you step into places such as fitness first or celebrity fitness? Girls be frank please!! :) Enough Scha, Tiz Zaqyah and all. It’s a post for the ladies this time. Well here you go. Ahya Ulumuddin, the hotbod, the male model, the son of dramatist Normah Damanhuri. This is also your chance to see a guy wearing a yellow underwear.

ahya-ulumuddin-men-health-fitness-first

SIAPAKAH YANG RELA MENJADI TEMANKU??

ahya-ulumuddin-anak-normah-damanhuri4

SIAPA LEBIH MENONJOL??

ahya-ulumuddin-anak-normah-damanhuri

MODEL MELAYU TERAKHIR

ahya-ulumuddin-anak-normah-damanhuri-spender-kuning-speedo

SPENDER KUNING PANAS..!! BERASAP BEB!!

ahya-ulumuddin-anak-normah-damanhuri2

MAMA BUSYUK..BILA NAK KASI AHYA BERLAKON??

malek-noor-junior

MALEK NOOR JUNIOR

ahya-ulumuddin-normah-damanhuri2

WET LOOK…



Telemovie Baru - Laila Sari di Astro Ria
July 31, 2009 at 11:42 am

We received an email today from our dear friend Malaysia’s proflic writer, director and producer Nizam Zakaria who has been busily promoting his telemovie Laila Sari. Kisah mengisahkan Laila, salah seorang dari dua puteri dalam kerajaan Buni. Satu hari Sari (Chomell Fana) telah dikejutkan dengan berita ayahanda mereka yang mahu mengahwinkan Laila dengan Maharaja Jati dari kerajaan Buni Tiga. Sari cuba menasihati Laila agar tidak terburu-buru berkahwin dengan lelaki yang tidak pernah dikenalinya. Namun Laila langsung tidak pedulikan kebimbangan Sari. Kerana risaukan Laila, Sari telah bertemu dengan ahli nujum istana (Tam) bagi mendapatkan tilikan. Ahli nujum mendapati Laila bakal dikaburi dengan sikap gila kuasa dan akan bertukar menjadi seorang Maharani yang kejam. Demi kesejahteraan rakyat dan rasa sayangnya pada Laila, Sari bersetuju dengan cadangan ahli nujum untuk membuang Laila ke bumi.

liyana-jasmay-puteri-bunian

Di bumi, Laila telah bertemu dengan seorang lelaki, Izwan (Erry Putra) yang mempunyai impian untuk menjadikan rumahnya sebagai pusat perlindungan bagi anak yatim. Namun Izwan sering dihimpit kesusahan kerana diganggu oleh Ah Long. Telemovie komedi romantis dan fantasi ini adalah lakonan Liyana Jasmay, Erry Putra, Tam Suhaimi dan Chomell Fana. Ia arahan Ghaz Abu Bakar hasil garapan skrip Nizam Zakaria.

Dikatakan babak yang paling kelakar adalah bahasa bunian yang digunakannya yang merupakan gabungan Tagalog, Latin dan bahasa Melayu klasik.

laila-sari-chomell-fana

Difahamkan dari penerbitnya, telemovie ini sebenarnya diilhamkan daripada filem Walt Disney, Enchanted yang mengisahkan puteri dongeng termasuk ke dalam dunia moden. Laila Sari yang akan ditayangkan di Astro Ria, Sabtu ini jam 10 malam melalui slot Layaria. [source]

laila-sari-poster

Mari menonton ramai-ramai dan berikan komen anda di sini yek..




0 comments to "Gambar Kahwin Noniswara dan Datuk Rosman, Ahya & Kisah Coli"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters