Aizat Bukan Miliku, Liyana Jasmay

Sebagai seorang pelakon dan penyanyi popular, Nana tidak terlepas daripada gosip. Salah satu yang menarik perhatian peminat, sudah pastilah kisah percintaannya dengan penyanyi berbakat besar, Aizat. Sumber mengatakan pasangan ini sedang asyik bercinta dan setiap hari mereka sanggup bergayut di telefon berjam-jam lamanya (bengak lah telinga korang tue).

Liyana Jasmin atau lebih mesra dipanggil Nana yang ditemui ketika Metadome All Star Road Tour baru-baru ini menjelaskan yang dia tidak mahu mengulas lanjut tentang hubungannya dengan Aizat.

“Cukuplah saya katakan yang kami hanya berkawan baik. Saya tidak mahu mengulas lanjut. Saya bukan jenis yang suka bercerita tentang kisah cinta kepada semua orang. Siapa yang tahu, tahulah. Saya lebih suka berahsia tentang perkara ini. Lebih baik saya bercerita tentang karier saya bukan?” -Gua


0 comments to "Aizat Bukan Miliku, Liyana Jasmay"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters