Gambar: Sekitar Majlis Pernikahan Norman KRU

Setelah kira-kira dua tahun menjalinkan hubungan cinta, Norman Abdul Halim, 37, dan Shireen Mardziah Hashim, 44, selamat diijabkabulkan di Masjid Saidina Umar Al-Khattab, Bukit Damansara, malam kelmarin (7/8), hanya dengan sekali lafaz. Majlis pernikahan penyanyi, pelakon dan juga merupakan Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan KRU Studios dengan pasangannya yang bertugas sebagai Ketua Pegawai Eksekutif KRU International itu berlangsung di dalam suasana sederhana dengan disaksikan oleh kira-kira 500 tetamu.


Antara yang hadir ialah ibubapa Norman, Abdul Halim Kamal dan Zarina A W Fenner, adik-beradiknya; Yusry, Edry dan Halina serta ahli keluarga Shireen, saudara-mara dan kenalan rapat kedua-dua belah pihak. Turut hadir ialah Tengku Muda Pahang Tengku Abdul Rahman Sultan Ahmad Shah dan isteri Cik Puan Muda Julita Aishah, Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob serta rakan-rakan artis seperti Mawi, Ekin, Maya Karin dan Datuk Shake.

Pada majlis bersejarah itu, Norman dinikahkan sendiri oleh bapa Shireen, Datuk Mohamed Hashim di hadapan Ketua Imam Masjid Saidina Umar Al-Khattab, Mohamad Shukeri Yaacob. Shireen menerima mas kahwin RM3,000 serta lima dulang hantaran berbalas tujuh daripada pihaknya. -mStar

Source: www.izyan.com


0 comments to "Gambar: Sekitar Majlis Pernikahan Norman KRU"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters