Peserta Pertandingan Gadis Melayu Musim Kedua Tidak Bersifat Melayu??

Di manakah keayuan dan keindahan seorang wanita melayu? Adakah pihak TV9 tersalah pilih calon buat kali ini? Pihak kami agak terkejut apabila menerima gambar-gambar panas dan liar seorang peserta Gadis Melayu Tv9 Musim Kedua. Keadaannya sungguh tidak menggambarkan seorang perwatakan seorang gadis melayu asli. Minum arak dan bergaul bebas. Lebih memalukan apabila penerbit program tersebut, Shukri Ibrahim mengatakan bahawa,

Calon-calon yang telah dipilih telah dinilai dari segi kecantikan, kemahiran, personaliti dan keagamaan.” .

Bagaimanakah ini? Peserta yang menjadi kontroversi ini pula telah mengelirukan orang ramai dengan mengatakan bahawa,

Walaupun saya berdarah kacukan Melayu dan Cina, saya Gadis Melayu sejati kerana saya memahami dan mempraktikkan budaya dan adat Melayu”.

Tetapi apabila anda melihat gambar di bawah..anda pun akan ketawa..Mungkin juga peserta ini menjadi mangsa seorang rakan yang marah kerana sifat muka dua beliau. Dalam emel yang kami terima, rakannya mengungkapkan statement berikut bak kisah Norman Hakim yang mencabar orang ramai dengan menyuruh orang ramai membuktikan bahawa dia tiada hubungan lain selain dengan Abby,

INILAH GADIS MELAYU YANG DI CARI-CARI LENGKAP CIRI2 MEROKOK, BERPARTY LIAR, MINUM ARAK. DI SEBABKAN KAU TAK NAK KELUAR DENGAN KITORG JAZ, PICTURE2 NI TERPAKSA DI EDARKAN SEDAR DIRI JAZ, JANGAN MUNAFIK! GOODLUCK!

sharifah jasmine soraya

Siapa bilang gadis Melayu tak menawan. Tak menarik hati tiada memikat. Kalaulah memang tak mungkin aku tertawan (sila nyanyi atau dengar lagu Gadis Melayu semasa membaca artikel ini).

Pergh. Hebat. Mantap. Memang inilah ciri-ciri gadis Melayu yang kami cari selama ini. Sopan santun, ayu, berbudi pekerti. Kesemuanya ada pada Sharifah Jasmine Soraya, salah seorang peserta program Gadis Melayu musim ke 2.

Tak percaya? Kita dengar apa Sharifah Jasmine nie cakap @ puji tentang diri dia sendiri.

Walaupun saya berdarah kacukan Melayu dan Cina, saya Gadis Melayu sejati kerana saya memahami dan mempraktikkan budaya dan adat Melayu.

Gadis Melayu sejati tue beb. Memahami dan mempratikkan budaya Melayu lagi tue. Memang sesuai untuk dibuat calon isteri nie. Kalau mak anda dapat menantu macam nie, mesti dia cakap berbaloi-baloi macam video iklan Celcom si Fahrin dan Scha.

Sebagai bukti betapa gadis Melayunya si Sharifah Jasmine Soraya nie, kami paparkan kepada anda beberapa keping gambar Sharifah Jasmine Soraya nie. Memang terserlah betapa dia mengamalkan gaya hidup seorang gadis Melayu asli. Susah nak carik awek Melayu macam dia sekarang nie.

Ini part pertama gambar-gambar dia. Tunggu esok pagi kitorang letak part kedua pulak. Semua gambar nie kitorang dapat daripada email. Terima kasih kepada penghantar email tersebut. Lagi gambar Sharifah Jasmine Soraya dengan membaca artikel ini sepenuhnya.

sharifah jasmine soraya

sharifah jasmine soraya

sharifah jasmine soraya

sharifah jasmine soraya

sharifah jasmine soraya

sharifah jasmine soraya

Kalau ada pengumuman peserta tarik diri dari program ini seperti Zhana AF menarik diri dari Akademi Fantasia..tahulah anda orangnya..


Sumber : www.syokkawin.com & www.beautifulnara.com


0 comments to "Peserta Pertandingan Gadis Melayu Musim Kedua Tidak Bersifat Melayu??"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters