Qhauhd Pilih Wanita Berakhlak Tinggi

Jika dulu Qhauhd, bekas pelajar Akademi Fantasia 7 yang mana kehidupannya hanya dikelilingi keluarga dan sahabat, namun kini ruang lingkup tersebut menjadi lebih lebar dengan kehadiran peminat yang ingin mengetahui perkembangan hidupnya. Mungkin ini berita baik untuk peminatnya apabila dikhabarkan mengetahui Qhauhd kini kembali solo/bujang.


"Hal ini terlalu peribadi untuk saya ceritakan. Cukuplah kalau saya beritahu kini saya dah single. Sebenarnya masalah timbul sebelum saya masuk AF lagi. Mungkin antara kami dah tak ada jodoh.
"Saya bukan seorang yang memilih, cukuplah bakal isteri saya seorang yang ikhlas, bersopan santun, amanah, lemah lembut dan jujur," ujarnya mengenai wanita pilihan.
Qhauhd kini juga sedang sibuk dengan perancangan mengeluarkan single terbaru dan pastinya konsep ketuhanan dan kehidupan menjadi pilihan. -ManggaOnline

Source: www.iyzan.com


0 comments to "Qhauhd Pilih Wanita Berakhlak Tinggi"


Iklan


KampungFM




Tweet Us!

I'm Watching

Tracker


View My Stats

Blog Archive

Followers

Blog Widget by LinkWithin

Wibiya

Web hosting for webmasters